ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ ДӘСТҮРЛІ ЖӘНЕ ОНЛАЙН ОҚЫТУДЫҢ РЕЖИМІНДЕГІ LMS мектебін қабылдауы: АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ МЕН ТИІМДЕРІ

Авторлар

  • Д. Анаятова Автор
  • З. Костаубаева Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v52i1.38

Кілт сөздер:

онлайн-және дәстүрлі білім беру , күндізгі оқу нысаны , мектеп бағдарламалары , мұғалімдердің қабылдауы , өмірлік тәжірибе , қабылдау теориясы

Аңдатпа

Онжылдықтар бойы ғалымдар білім берудің қандай моделі жақсы екендігі туралы таласты. Кейбіреулер онлайн-бұл тиімді, ал басқалары дәстүрлі күндізгі ставкаларға қарағанда онлайн аз тиімді деп санайды. Зерттеуде оқытушылардың Оқытуды басқару жүйесін (LMS) Schoology арқылы күндізгі және онлайн-оқытуды қабылдау тәжірибесі ұсынылған. Ұсынылған мақалада онлайн-және дәстүрлі күндізгі оқыту кезінде Schoology қолданатын ағылшын тілі оқытушыларының ықтимал оң және теріс тәжірибесі қарастырылады. Оқу Оңтүстік Қазақстандағы ЖООның бірінде өтуде. «Schoology» оқу процесін жеңілдету және қолдау үшін платформа ретінде таңдалды. Зерттеу мақсаты - мұғалімдердің онлайн және дәстүрлі оқыту стиліндегі мектеп бағдарламасы туралы түсініктерін анықтау. Қатысушыларға мектеп бағдарламасын қабылдау туралы сұрақтарға жауап беру, сонымен қатар бейресми бақылау жүргізу ұсынылды. Бұл зерттеуде қосымша онлайн-білімнің артықшылықтары мен кемшіліктері анықталды. Зерттеу ашық сұрақтар бар сауалнаманы қолданатын және қабылдау теориясын пайдалана отырып талданатын екі оқытушы бар сапалы зерттеу.

Жарияланды

2020-06-14

Журналдың саны

Бөлім

Статьи