ПРИМЕНЕНИЕ ВИЗУАЛЬНЫХ И ПИСЬМЕННЫХ ИСТОЧНИКОВ НА УРОКАХ ИСТОРИИ В СРЕДНЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ШКОЛАХ

Авторлар

  • Ж. Курсабаева Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v56i3.594

Кілт сөздер:

дереккөздер, қолдану әдістері, тарихы, ойлау, даму

Аңдатпа

Тарихтың танымдық және қызықты сабағын өткізу
тарихи дереккөздерді пайдаланбай мүмкін емес. Бірақ әрдайым қолданылатын көздер қазіргі білім беру процесінің талаптарына сәйкес келмейді. Мақаланың мақсаты-мұғалімдерді визуалды және жазбаша дереккөздерді қолданудың заманауи әдістерімен таныстыру. Мақалада қарастырылған әдістер студенттерге барлық ақпаратты жеткізуге ғана емес, сонымен қатар сыни ойлауды, жаңа дағдылар мен дағдыларды  дамытуға ықпал етеді.

Жүктеулер

Жарияланды

2021-09-15

Журналдың саны

Бөлім

Статьи