ПРИМЕНЕНИЕ ВИЗУАЛЬНЫХ И ПИСЬМЕННЫХ ИСТОЧНИКОВ НА УРОКАХ ИСТОРИИ В СРЕДНЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ШКОЛАХ
DOI:
https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v56i3.594Кілт сөздер:
дереккөздер, қолдану әдістері, тарихы, ойлау, дамуАңдатпа
Тарихтың танымдық және қызықты сабағын өткізу
тарихи дереккөздерді пайдаланбай мүмкін емес. Бірақ әрдайым қолданылатын көздер қазіргі білім беру процесінің талаптарына сәйкес келмейді. Мақаланың мақсаты-мұғалімдерді визуалды және жазбаша дереккөздерді қолданудың заманауи әдістерімен таныстыру. Мақалада қарастырылған әдістер студенттерге барлық ақпаратты жеткізуге ғана емес, сонымен қатар сыни ойлауды, жаңа дағдылар мен дағдыларды дамытуға ықпал етеді.
Жүктеулер
Жарияланды
2021-09-15
Журналдың саны
Бөлім
Статьи
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
ПРИМЕНЕНИЕ ВИЗУАЛЬНЫХ И ПИСЬМЕННЫХ ИСТОЧНИКОВ НА УРОКАХ ИСТОРИИ В СРЕДНЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ШКОЛАХ. (2021). Педагогика және Оқыту Әдістемесі, 3 (56) 2021, 5-13. https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v56i3.594