СОВРЕМЕННЫЕ СТРАТЕГИИ ОБУЧЕНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОММУНИКАЦИИ

Авторлар

  • Б. Абилова Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v54i1.553

Кілт сөздер:

кәсіби қарым-қатынас, оқыту стратегиясы, заманауи құралдар, дербестендіру, цифрлық технологиялар мен құралдар

Аңдатпа

Мақалада қазақстандық білім беру парадигмасын
өзгерту барысында туындаған оқытудың жаңа стратегиялары мен тәсілдері талқыланады. Бүгінгі күні дидактикалық міндеттерді түрлендіру, білім беру мазмұнын жаңарту, шет елдердің тәжірибесі негізінде оқыту жүйесін дамыту және сандық технологиялар мен құралдармен оқу процесін әдістемелік қамтамасыз ету қажеттілігі туындап отыр. Мұндай міндеттер университеттегі тілдік білім берудегі жаңа тәсілдерді лингво-әдістемелік тұрғыдан зерделеуді, студенттерге бағдарланған оқыту, COVID-19-ға байланысты цифрлық өмір дәуірінде дербестендіру сияқты оңтайлы адаптивті әдістер мен тәсілдерді іздеуді қажет етеді. Стратегияның басқа түрлері, мысалы, жобалық оқыту, Stem-Education және басқалары әр оқушының жеке ерекшеліктерін ашуға, коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға, сөйлеу дискурсы мен сөйлеу әрекеті үлгісіне негізделген сыни ойлауды қалыптастыруға мүмкіндік береді. 

Жүктеулер

Жарияланды

2021-03-28

Журналдың саны

Бөлім

Статьи