МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ОҚУШЫ МЕН МҰҒАЛІМ АРАСЫНДАҒЫ ӨЗАРА АРАҚАТЫНАС ҰЙЫМДАСТЫРУ

Авторлар

  • Аружан Орынбекова Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v63i2.997

Кілт сөздер:

Оқушы, мұғалім, математикалық есеп, ұйымдастырушылық процесс, өзіндік жұмыс, мектеп, орта мектеп, алгебра, геометрия, ойлау процесі.

Аңдатпа

Бұл мақалада математика сабағында оқушылар мен мұғалімнің өзара әрекеттесуін ұйымдастыру әдістемесі сипатталған. Ұйымдастырудың бұл әдісі мұғалім мен оқушының өзара әрекеттесуі ретінде қарастырылады. Өзара әрекеттесу тәсілдерінің бірі-өз бетінше жұмыс жасау, сонымен қатар оның оқытушылық қызметті тиімді ұйымдастыруға мүмкіндік беретін негізгі аспектілері. Мысал ретінде №5 орта мектеп қарастырылды, оның мұғалімдері мұғалім мен оқушылардың ұйымдастырушылық өзара әрекеттесу әдістерін белсенді қолданады. Сауалнама арқылы мұғалім оқушылармен қарым-қатынас жасайтын демонстрациялық сабақтың мысалы қарастырылды. Осындай сауалнаманың нәтижесінде мұғалім тиімді сабақ жоспарын құру үшін оқушылардың білім деңгейін анықтайды. Оқушылар үшін мұндай сауалнама өткенді қайталаудың және жаңа материалға дайындалудың бір әдісі ретінде қызмет етеді. Сондай-ақ, статистика үшін бүкіл мектептің оқушылары математиканы ұнататын-ұнатпайтындығы туралы сауалнамаға қатысады. Деректер диаграмма түрінде жазылады және кейіннен тиісті қорытындылар шығарылады.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-06-12

Журналдың саны

Бөлім

Статьи