ЖОБА НЕГІЗІНДЕ ОҚУ ПРИНЦИПТЕРІН ҚОЛДАНУҚАРАМА ОҚУ СЫНЫБЫ: ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАБЫЛДАУЫ
DOI:
https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v52i1.37Кілт сөздер:
аралас оқыту , жобалық оқыту , онлайн оқыту , білім беру платформалары , оқушылардың қабылдауыАңдатпа
Соңғы жылдары ағылшын тілін оқытуда инновациялық әдістемелердің, оның ішінде аралас оқыту тәсілін, сонымен қатар жобалық оқытуды дамытудың өсуі байқалады. Сонымен қатар, Орта Азияның жоғары оқу орындарында аралас оқытуды мұғалімдерді даярлау тәжірибесінің жетіспеушілігі, сондай-ақ аралас оқыту бойынша зерттеулердің жоқтығы байқалады. Бұл зерттеу инженерия факультетінде өткізіледі, бірінші және екінші курс студенттері Сүлеймен Демирел университетінде кәсіби ағылшын тілін оқиды. Бұл зерттеудің мақсаты студенттердің аралас оқытуды қабылдауын зерттеу және жобаны қолдану кезінде осы оқытудың тиімділігін анықтау. Жобалық оқыту аспектілері күрделі мәселелерді, тұрақты сұраныстарды, шынайылықты, оқушылардың таңдауы мен дауысын, сын, рефлексияны, сонымен қатар қоғамдық өнімді қамтитын әдістемелік құрал ретінде жүзеге асырылды. Деректерді триангуляциялау (triangulation method) үшін, ашық сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар кезінде студенттерді бейресми байқау, сонымен қатар оқушылардың ойлары мен өз есептерін талдау пайдаланылды.