DEVELOPING STUDENTS’ LOGICAL THINKING BY SOLVING NON-STANDARD TASKS
DOI:
https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v56i3.601Кілт сөздер:
математикалық тапсырмалар, стандартты емес есептер, стандартты емес есептерді шешу кезеңдері, логикалық ойлауАңдатпа
Жаңартылған білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі – баланың логикалық ойлау қабілетін дамыту және ғылыми-бағдарлы тұлға етіп қалыптастыру болып табылады. Оқу бағдарламасын меңгерудегі маңызды шарты – логикалық ойлауды дамыту.Осы мақсатта мақалада түрлі стандартты емес тапсырмаларды қолдану қарастырылады және бұл біздің дәстүрлі ойлау стереотиптерімізден арылуға көмек береді. Сондайақ мақалада дәстүрлі емес тапсырмаларды шешу барысында қажетті педагогикалық шарттарды ұстану қарастырылған және олар тапсырма шешу барысында толық ашылып, игеріледі. Алайда, стандартты емес тапсырмаларды меңгеру барысында педагогикалық шарттардың стандартты тапсырмаларын қолдануға болатындығын және қолдану қажет екендігін атап өткен жөн. Сонымен қатар, мақалада математика пәнін оқыту барысында баланың логикалық ойлауын дамыту да жан-жақты қарастырылады.Осы педагогикалық проблемалық жағдаяттың басты да маңызды шешу жолдары: оқытудың себеп-салдарын анықтау, стандартты емес тапсырмаларды шешу барысында ақыл-ой операцияларын қалыптастыру, дамыту болып табылады.