TEACHING ENGLISH TO NON-NATIVE STUDENTS BY LESSON STUDY METHOD
DOI:
https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v56i3.598Кілт сөздер:
сапалы әдіс, өзіндік рефлексия, корпоративтік оқыту, оқу стратегиялары, талдау, сабақты зерттеу (lesson study) әдісі, сауалнамаАңдатпа
Бұл мақалада cабақты зерттеу (lesson study) әдісінің ана тілі ағылшын тілі болып табылмайтын студенттер мен университет оқытушыларына тиімділігі мен әсері қарастырылады. Зерттеуге университеттің 10 студенті және көрші университеттің үш оқытушысы қатысты. Зерттеу барысында келесі сұрақтар тұжырымдалды: сабақты зерттеу әдісінің студенттерге әсері, әдістің оқытушыларға әсері, артықшылықтары мен кемшіліктері. Жиналған ақпарат негізінен сапалы зерттеу әдісін қамтиды: сауалнамалар, бақылаулар, студенттік жұмыстар және сауалнама. Алынған мәліметтерді мұқият талдау сабақты зерттеу әдісі өзін-өзі көрсетуге, корпоративті оқытуға және проблемаларды шешуге қатысты мұғалімдердің оқу стратегиясын жақсартатынын көрсетті. Алайда, студенттер тарапынан сабақты зерттеу әдісі кейбір пәндер бойынша оң пікірлерді тіркеді, бірақ студенттердің түсінігі мен үлгеріміне үлкен жеміс бермеді.