МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН АРТТЫРУ ҮШІН ЖОБАЛЫҚ ОҚЫТУДЫ ПАЙДАЛАНУ.

Авторлар

  • Айсұлу Ғатиат Автор
  • Аружан Жорабекова Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v60i3.835

Кілт сөздер:

мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілік , жобалық оқыту , жоба

Аңдатпа

Тілдік құзыреттіліктен басқа, бүгінгі жаһанданған әлем мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілікті (МҚБ) талап етеді, сондықтан ОФИ сабақтарында ICC интеграциясы өмірлік маңызды мәселелердің біріне айналды.Столлердің он қадамы (1997) мәдениетаралық коммуникация құзыреттілігін арттыруға мүмкіндіктер туғызатын PBL тиімді құралы болып саналады. Сыныпта PBL пайдасын барынша арттыру үшін зерттеуші Столлердің (1997) PBL он қадамына сүйене отырып тапсырмалар жасады. Нұсқаулықтың әрбір тапсырмасы PBL негіздеріне негізделген, сонымен бірге тапсырмалар ICC негізгі элементтерімен тығыз байланысты: құрмет, төзімділік, қызығушылық және шынайылық. Бұл мақалада жобалық оқыту арқылы мәдениетаралық коммуникативті құзіреттіл. 

Жүктеулер

Жарияланды

2022-09-04

Журналдың саны

Бөлім

Статьи