ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ КОНТЕКСТІНДЕГІ МҰҒАЛІМДЕРДІ ОҚЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫНДАҒЫ ТЕХНОЛОГИЯ КУРСТАРЫ БОЙЫНША ДАЯРЛЫҚ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ҚАБЫЛДАУЫН ЗЕРТТЕУ.
DOI:
https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v60i3.836Кілт сөздер:
болашақ мұғалімдерді даярлау , СДУ , жоғары курс студенттері , технология курстарын қабылдау , технология дағдыларыАңдатпа
Бұл зерттеу мұғалімдерді даярлаудың қазіргі бағдарламасындағы/оқу жоспарындағы технология курстарының рөлі туралы, сондай-ақ олардың технологияны сыныптарына кіріктіру қабілетіне қаншалықты дайын екендіктерін сезіну дәрежесін, сонымен қатар болашақ мұғалімдердің қабылдауын зерттейді. Жоғары курстың 8 студентімен жартылай құрылымдық сұхбат жүргізілді. Сонымен қатар, Сүлеймен Демирел университетінің 40 жоғары курс студенттеріне онлайн сауалнама жіберілді. 29 элементтен тұратын 5 баллдық Likert шкаласының сауалнамасы қолданылды. Тұтастай алғанда, нәтижелер мектепалдыдаярлық мұғалімдерінің технологияға деген позитивті көзқарасы және олардың технологияны қолданудағы құзыреттілігіне жоғары сенімі бар екенін көрсетті. Зерттеу бір университетте қатысушылардың шағын іріктеу тобымен жүргізілгенін есте ұстаған жөн. Сондықтан іріктеудің кеңейтілген көлемімен, сондай-ақ зерттеу өрісін кеңейтумен қосымша зерттеулер қажет.