DIRECTIONS FOR IMPROVING THE METHODOLOGICAL TRAINING OF FUTURE MATHEMATICS TEACHERS FOR THE ORGANIZATION OF PROJECT ACTIVITIES OF STUDENTS

Авторлар

  • A. Toktorbekova Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v55i2.569

Кілт сөздер:

жобалар әдісі, әдістемелік дайындық, дидактикалық міндеттер, жобалау-зерттеу қызметі, оқу-әдістемелік міндет, жалпы әдістемелік шеберлік

Аңдатпа

Бұл мақалада болашақ ЖОО-дағы математика
мұғалімдерін әдістемелік даярлаудың мақсаттары (ғылыми-әдістемелік білім, ғылыми-әдістемелік және ұйымдастырушылық-әдістемелік шеберлік), олардың әдістемелік даярлығының құрылымдық компоненттері (әдістемелік арнайы курстар, қорытынды біліктілік және курстық жұмыс, педагогикалық және білім беру практикасы). Математика мұғалімдерінің оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыруға дайындығының маңызды сипаттамаларын анықтау болашақ маманның математиканы жоба әдісін қолдану арқылы оқытудың дидактикалық мәселелерін рационалды, шығармашылық шешуге дайындау үшін қажетті кәсіби қасиеттерді дамыту жолдарын анықтауға мүмкіндік берді. Осының негізінде осы мақалада болашақ математика мұғалімдерінің оқушылардың жобалық ісәрекетін ұйымдастыруға әдістемелік дайындығын жетілдіру бағыттары айқындалды.

Жүктеулер

Жарияланды

2021-06-13

Журналдың саны

Бөлім

Статьи