THE WAYS TO IMPROVE INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY SKILLS OF EFL TEACHERS
DOI:
https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v55i2.568Кілт сөздер:
АКТ, ағылшын сыныбы, ағылшын тілі мұғалімдері, ағылшын тілі, қиындықтар, қабылдау, интеграцияАңдатпа
АКТ білім беруде маңызды рөл атқарады. ХХІ ғасырда АКТ тәрбиешілердің оқу бағдарламасына енуінің басты мәселесіне айналды, осылайша оқушылардың сыныптағы жоғары көрсеткіштері пайда болды. Бұл зерттеу әр түрлі тәжірибесі бар орта мектептердегі EFL мұғалімдеріне бағытталған. Бұл мақалада мұғалімдердің АКТ-ны қолдану кезіндегі қиындықтары / проблемалары, орта мектептегі ағылшын тілі мұғалімдері арасында АКТ қолдану деңгейі және ағылшын тілі сабағында АКТ-ны интеграциялау туралы мұғалімдердің түсініктері талданған. Технологияны қолдану оқушылардың қызығушылығы мен шабытын арттыра алады. Инновация екінші тілді үйренушілерге ақпарат, нәтижелер және кері байланыс ұсынады; ол сонымен қатар мұғалімдерге курстың мазмұнын үйлестірудің тиімді әдісін және көптеген оқушылармен байланыс орнатуды ұсынады. Осыған қарамастан, технологияны қолдану ынталандырылады және нұсқаушылар өздерінің оқу тәжірибелері мен әдістемелік тәсілдерін өзгерте алады, осылайша қол жетімді құралдар тиімді пайдаланылады. Тілдік білім беруді қолдау технологиясын қолданған кезде сақ болуға кеңес беріледі.