ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҒДАЯТТЫҚ ТАПСЫРМАЛАР АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ
DOI:
https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v59i2.848Кілт сөздер:
жағдаят , функционалды сауаттылық , жағдаяттық тапсырма , жағдаяттық мәселе , заманауи білімАңдатпа
Мақалада қазақ тілін оқытудағы функционалды сауаттылық мәселесі және жағдаяттық тапсырмаларды қолданудың тиімділігі баяндалады. Жағдаяттық тапсырмаларды құрастырудың жолдары көрсетіледі. Автор жағдаяттық тапсырмалар арқылы грамматикалық тақырыптарды қалай меңгертуге болатынын мысалдармен түсіндіреді. Сондай-ақ, мақалада «жағдаят» термині шетелдік философ, психолог ғалымдарының анықтамасымен түсіндіріледі.
Жүктеулер
Жарияланды
2022-06-06
Журналдың саны
Бөлім
Статьи
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҒДАЯТТЫҚ ТАПСЫРМАЛАР АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ. (2022). Педагогика және Оқыту Әдістемесі, 2 (59) 2022, 51-58. https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v59i2.848