Қазақстандағы жалпы білім беретін мектептердің 9-сынып оқушыларының үлгерімін арттыру мақсатында физика пәні бойынша үй тапсырмасын саралап беру.
DOI:
https://doi.org/10.47344/v2fdcp38Кілт сөздер:
Дифференциалданған үй тапсырмалары, физиканы оқыту, академиялық жетістік, жекелендірілген оқыту, орта мектеп, оқу жетістігі, Қазақстан, аралас зерттеу әдістері.Аңдатпа
Бұл зерттеуде Қазақстандағы орта мектептердің 9-сынып оқушыларының физика пәні бойынша академиялық жетістіктеріне дифференциалданған үй тапсырмаларының әсері қарастырылады. Зерттеуде аралас әдіс қолданылып, сапалық және сандық деректерді жинау әдістері, соның ішінде бастапқы және қорытынды бағалау тесттері қамтылған. Зерттеудің мақсаты – оқушылардың дайындық деңгейі мен оқу стиліне негізделген бейімделген үй тапсырмалары олардың физиканы түсінуі мен үлгерімін жақсартуға ықпал ететінін анықтау. Алынған нәтижелер үй тапсырмаларын саралаудың оқушылардың белсенділігін, материалды меңгеруін және жалпы академиялық жетістіктерін арттыруға оң әсер ететінін көрсетеді. Зерттеу физика пәнін оқытуда жекелендірілген тәсілдердің қажеттілігін атап көрсетеді. Бұл жұмыс тиімді оқыту әдістері туралы кеңірек пікірталасқа үлес қосып, үй тапсырмаларын бейімдеудің оқушылардың үлгерімін арттырудағы рөлін айқындайды.