Қазақстандағы жалпы білім беретін мектептердің 9-сынып оқушыларының үлгерімін арттыру мақсатында физика пәні бойынша үй тапсырмасын саралап беру.

Авторлар

  • Аслан Дадаев SDU UNIVERSITY Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/v2fdcp38

Кілт сөздер:

Дифференциалданған үй тапсырмалары, физиканы оқыту, академиялық жетістік, жекелендірілген оқыту, орта мектеп, оқу жетістігі, Қазақстан, аралас зерттеу әдістері.

Аңдатпа

Бұл зерттеуде Қазақстандағы орта мектептердің 9-сынып оқушыларының физика пәні бойынша академиялық жетістіктеріне дифференциалданған үй тапсырмаларының әсері қарастырылады. Зерттеуде аралас әдіс қолданылып, сапалық және сандық деректерді жинау әдістері, соның ішінде бастапқы және қорытынды бағалау тесттері қамтылған. Зерттеудің мақсаты – оқушылардың дайындық деңгейі мен оқу стиліне негізделген бейімделген үй тапсырмалары олардың физиканы түсінуі мен үлгерімін жақсартуға ықпал ететінін анықтау. Алынған нәтижелер үй тапсырмаларын саралаудың оқушылардың белсенділігін, материалды меңгеруін және жалпы академиялық жетістіктерін арттыруға оң әсер ететінін көрсетеді. Зерттеу физика пәнін оқытуда жекелендірілген тәсілдердің қажеттілігін атап көрсетеді. Бұл жұмыс тиімді оқыту әдістері туралы кеңірек пікірталасқа үлес қосып, үй тапсырмаларын бейімдеудің оқушылардың үлгерімін арттырудағы рөлін айқындайды.

 

Автор өмірбаяны

  • Аслан Дадаев, SDU UNIVERSITY

    Аслан Дадаев — SDU University магистранты, Қазақстан Республикасы, №171 орта мектебінің физика және информатика пәндерінің мұғалімі. Ғылыми қызығушылықтары: саралап оқыту, физиканы оқыту әдістемесі, оқушылардың сыни ойлауын дамыту.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-06-30