Жобалық оқытудың шет тілін оқытудағы студенттердің мотивациясына әсері: бар әдебиеттерге шолу

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.47344/zazxrw27

Кілт сөздер:

жобаға негізделген оқыту , әсер , мотивация , артықшылықтар , қиындықтар , шет тілін үйрену

Аңдатпа

Бұл әдебиеттік шолу жалпы шет тілі сабақтарында жобалық оқытуды енгізудегі мотивация деңгейін зерттейді. Оның артықшылықтары мен мүмкін болатын қиындықтарды көрсете отырып, тілдік білім беруде қолданылуына ерекше назар аударылады. Бұл шолу жобалық оқытудың артықшылықтарын, соның ішінде белсенділікті арттыруды, тереңірек тұжырымдамалық түсінуді және тілді тезірек сақтауды көрсететін әртүрлі зерттеу зерттеулерінің нәтижелерін синтездейді. Жобалық оқытудың студенттердің шет тілін меңгеруіне ынталандыратынына қарамастан, қосымша нұсқаулардың қажеттілігі, мұғалімдерді оқытудың және бағалау әдістерінің болмауы сияқты қиындықтар бар. Шолу дәстүрлі оқыту әдістеріне қарағанда PBL артықшылығын көрсетеді, бірақ ол сонымен қатар студенттердің академиялық жетістіктерін арттыру үшін теңдестірілген тәсілдің оң қолданылуына баса назар аударады. Сонымен қатар, әдебиеттерге шолу мәдени фактордың мәнін ескереді және студенттердің шет тілін үйренуге деген ынтасына ұзақ мерзімді әсерлерін анықтау үшін жоба оқытудың бойлық қолдануды ұсынады. Шолу жобалық оқытуды білім беру бағдарламаларына біріктіру бойынша одан әрі эмпирикалық зерттеулердің негізін қалайды және оны шет тілі сабақтарында қолданудың озық тәжірибелері туралы маңызды түсініктерді ұсынады. Осы мақсатқа жету үшін синтезделген зерттеу мақалалары Google Scholar, Research Gate, JSTORE және Web Science сияқты келесі дерекқорлардан жиналды, олардың көпшілігі 2018 және 2024 жылдар аралығында жүргізілді.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-06-30