Қазақстандағы ҰБТ-да ағылшын тілінен емтиханға дайындалу кезіндегі жоғары сынып оқушыларының қиындықтары
DOI:
https://doi.org/10.47344/hba9mx84Кілт сөздер:
ҰБТ, Ағылшын емтиханы, Ұлттық бірыңғай тестілеу, Тестілеуге дайындық, ҚиындықтарАңдатпа
Бұл зерттеу Қазақстандағы Достық мектебінің 11-сынып оқушылары Ұлттық Бірыңғай Тестілеудің (ҰБТ) ағылшын тілі бөліміне дайындық кезінде кездесетін кейбір негізгі қиындықтарды қарастырады. 15 студенттің жартылай құрылымдық сұхбаттарынан бірнеше рет қайталанатын тақырыптар пайда болды. Қатысушылар сөздік қорды меңгеруде, оқуды түсінуде және грамматикада көптеген қиындықтарды айтты, олар жоғары ұпайға жету үшін белгілі кедергілер деп анықтады. Емтиханға байланысты стресс те маңызды алаңдаушылық тудырды, көптеген студенттер сынақ алдында алаңдаушылық пен қысым сезімін білдірді. Кейбір студенттер IELTS емтиханына дайындалуды ойлады, IELTS ұпайларын ҰБТ ұпайларына айналдыру мүмкіндігі бар, бірақ уақытында және тіл білуде дайын емес. Көптеген студенттер бірнеше жеке оқытушылар, бірнеше топтық курстар немесе Juz40, EDUCON, KURSANT және YouTube сияқты әртүрлі онлайн платформалар сияқты сыртқы қолдауға сүйенді. Дегенмен, көптеген адамдар бұл ресурстарда жиі қажет болатын жекелендірілген нұсқаулар жоқ екенін атап өтті. Олар өздерінің ерекше әлсіз жақтарын шешу үшін бұл нұсқаулықты талап етті. Студенттер академиялық қиындықтардан басқа, ата-аналардың күткен эмоционалды шиеленісті атап өтті. Бұл тұжырымдар ағылшын тіліндегі ҰБТ талаптарына оқушыларды жақсырақ жарақтандыратын күшті эмоционалды және мотивациялық қолдау жүйелерінен басқа, анағұрлым қолжетімді және арнайы дайындалған дайындық материалдарының қажеттілігін көрсетеді.