Студенттердің English Medium Instructions контекстінде мұғалімдердің кодтарын ауыстыруды қабылдауы

Авторлар

  • Екатерина Нам SDU University Автор
  • Давронжон Гаипов SDU University Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/08qzrb45

Кілт сөздер:

English Medium Instructions, кодтарды ауыстырып қосу, транслингвизм, STEM, гуманитарлық, TFL, инженерлік

Аңдатпа

English Medium Instructions (EMI) - бұл көптеген университеттерде жалпы қабылданған жүйе және өзінің ерекшеліктеріне сәйкес EMI оқушылар үшін мүмкіндіктер де, проблемалар да бере алады. Кейбір мұғалімдер проблемаларды болдырмау үшін кодтарды өз сабақтарына ауыстыруды енгізеді. Бұл зерттеу TFL және инженерлік мамандықтардың студенттерін гуманитарлық және STEM факультеттерінің студенттері ретінде қарастыра отырып, EMI контекстінде мұғалімдердің кодтарын ауыстырып қосуды студенттердің қабылдауына бағытталған. Бұл сапалы зерттеуде бетпе-бет сұхбаттар жүргізілді. Сегіз қатысушы: TFL факультетінен төрт студент және инженерлік факультеттен төрт студент өз көзқарастары туралы айтып берді. Жиналған деректер тақырыптық талдауда өңделді. Қорытындылай келе, TFL студенттерінің кодтарды ауыстырып қосуды қабылдауы инженерлік мамандықтағы студенттердің қабылдауымен салыстырғанда теріс болып табылатыны зерттелді. Мұғалімдерге кодтарды ауыстырып қосуды немесе транслингвизмді оқушылардың ана тілдерін назарға ала отырып, әдейі, осылайша кемсітушілік сияқты құбылысқа әкелмей, енгізу ұсынылды

Автор өмірбаяны

  • Давронжон Гаипов, SDU University

    Department of Language Education

    Associate Professor

Жүктеулер

Жарияланды

2025-06-30