МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ: ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫНЫҢ ТИІМДІЛІГІН ТАЛДАУ

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.47344/n4jvsx83

Кілт сөздер:

қарым-қатынас дағдылары, мектепке дейінгі білім беру, ойын қызметі, сөйлеуді дамыту, әлеуметтік өзара әрекеттесу

Аңдатпа

Бұл зерттеу мектепке дейінгі балалардың білім беру ортасында коммуникативтік дағдыларын дамытудағы ойын технологияларының тиімділігін талдауға арналған. Зерттеудің мақсаты – балалардың сөйлеу белсенділігін және әлеуметтік өзара әрекеттесуін қалыптастыруға ықпал ететін тиімді педагогикалық жағдайлар мен әдістерді анықтау.

Зерттеуде аралас әдіснамалық тәсіл қолданылды, ол сапалық және сандық әдістерді қамтиды. Диагностикалық құралдар ретінде М.И. Лисина, О.В. Дыбина, Л.А. Венгер және Г.А. Цукерман әдістемелері, сондай-ақ ата-аналарға арналған сауалнама және балалардың табиғи коммуникациялық жағдайларда мінез-құлқын бақылау қолданылды. Эксперименттік бөлім Алматы қаласының «Ясли-сад №179» және №67 мектепке дейінгі мекемелерінде өткізілді, оған 30 ересек топ балалары қатысты.

Нәтижелер көрсеткендей, ойын технологияларын енгізгеннен кейін мектепке дейінгі балалардың коммуникативтік дағдыларының деңгейі айтарлықтай өсті. Жоғары деңгейдегі сөйлеу белсенділігі бар балалар саны артты, ал төмен деңгейлі балалар саны үш есеге азайды. Деректерді талдау рөлдік және театрландырылған ойындардың жоғары тиімділігін, сондай-ақ білім беру ортасының және ата-аналардың қатысуының балалардың қарым-қатынасын дамытуға әсерін анықтады.

Зерттеу нәтижелері мектепке дейінгі білім беру жүйесіне ойын әдістерін енгізудің маңыздылығын және цифрлық технологиялардың коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға әсерін одан әрі зерттеу қажеттілігін көрсетеді.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-12-31

Журналдың саны

Бөлім

Статьи