БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУДІ ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕРІ: ФИЛОСОФИЯҒА ШОЛУ ЖӘНЕ ЗЕРТТЕУДІҢ НЕГІЗГІ ТҮСІНІКТЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.47344/031nw895Кілт сөздер:
бастауыш білім, зерттеу әдістері, сандық, сапалық, негізділік, сенімділік.Аңдатпа
Бұл мақалада философияға, тәсілдерге, деректер жинау әдістеріне, негізділігі мен сенімділігіне назар аудара отырып, бастауыш білім беру контекстінде қолданылатын зерттеу әдістері қарастырылады. Жиі қолданылатын екі негізгі тәсіл бар: сандық және сапалық. Сандық тәсілдер оқытудың нәтижелері мен білім беру шараларының тиімділігін өлшеуге бағытталған, ал сапалық тәсілдер оқыту-оқыту үдерісіндегі оқушылар мен мұғалімдердің субъективті тәжірибесін зерттейді. Мәліметтерді жинаудың жалпы әдістеріне сауалнамалар, бақылаулар, сұхбаттар және құжаттарды талдау жатады, олардың әрқайсысы білім беру құбылыстары туралы әртүрлі түсініктерді қамтамасыз ететін күшке ие. Валидтілік пен сенімділік зерттеудің сапасын анықтаудың екі маңызды аспектісі болып табылады, валидтілік зерттеудің мақсатын өлшеу қабілетіне сілтеме жасайды және сенімділік зерттеу нәтижелерінің дәйектілігіне кепілдік береді. Бұл мақала білім беруде дәлелді шешім қабылдауды қолдау үшін сәйкес әдісті таңдаудың және негізділік пен сенімділікті қатаң бағалаудың маңыздылығын көрсетеді.