HOW THE USE OF GAME FORMS OF LEARNING CONTRIBUTESTO THE INCREASE IN THE ACTIVITY OF STUDENTS INMATHEMATICS LESSONS IN DISTANCE LEARNING
DOI:
https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v54i1.676Кілт сөздер:
қашықтықтан оқыту, оқытудың ойын форматы, сабақтағы оқушылардың белсенділігі, интерактивті қосымшалар, онлайн-сабақАңдатпа
Зерттеудің мақсаты қашықтықтан оқыту режимінде
математика сабақтарында оқушылардың белсенділігін арттыру үшін оқытудың ойын формаларының әсерін зерттеу болды. Және ойын формаларын пайдалану арқылы оқушылардың белсенділігін арттыру болды. Зерттеуге 7 сыныптың 51 оқушысы қатысты, 25 мұғалім сабақ барысында қолданатын ойын түрлерін сонымен қатар әдіс тәсілдерімен бөлісті. Онлайн сабақтарды ойын түрінде өткізу мұғалімге оқу міндеттерін стандартты емес түрде қоюға мүмкіндік береді, бұл оқушылардың сабақта білім алуға және қолдануға деген қызығушылығын арттырады, осылайша оқу мақсаттарына тез қол жеткізуге ықпал етеді. Педагогикалық әдебиеттерді талдау нәтижелері бойынша ойын технологиясының математикалық пәндерге қатысты анықтамасы тұжырымдалды: бұл студенттердің танымдық белсенділігін арттыруға ықпал ететін педагогикалық құралдар, әдістер мен формалардың кешені практикалық сабақтарда өзіндік тапсырмалар, әр түрлі дидактикалық-әдістемелік техникалар мен ойын жағдайларында есепті тиімді шығара алуы.