Ағылшын тілін қолдауға арналған өзара оқыту бағдарламасының тиімділігін бағалау

Авторлар

  • Альфира Махмутова New Uzbekistan University Автор
  • Лесли Хаас New Uzbekistan University Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/j3e4pp22

Кілт сөздер:

Peer (теңқұрбылар) тьюторлығы, ағылшын тілін меңгеру, EMI (ағылшын тілінде оқыту), студенттерді қолдау, жоғары білім, тіл үйрену, академиялық жетістік

Аңдатпа

Бұл зерттеу Өзбекстандағы бір университетте ағылшын тілінде оқытылатын (EMI) ортада ағылшын тілін меңгеруде қиындықтарға тап болған студенттерге көмек көрсету үшін енгізілген тең құрбылар (Peer) тьюторлығы бастамасының ықпалын зерттейді. Университетке қабылдау үшін ең төменгі IELTS 5.5 деңгейі талап етілгенімен, оқытушылар көптеген студенттердің, әсіресе сөйлеу мен жазуда, қиындықтарға тап болғанын байқады. Осы мәселелерді шешу мақсатында ерікті студент-тьюторлардың құрылымдалған тілдік қолдауын ұсынатын пилоттық бағдарлама іске қосылды.

Зерттеу аралас әдістер дизайнына сүйеніп, бағдарламаға дейінгі және кейінгі сауалнамаларды, тьюторлық сессия есептерін және оқытушылардың пікірлерін қамтыды. Нәтижелер студенттердің сенімділігі мен ағылшын тілін меңгеру дағдыларының айтарлықтай жақсарғанын көрсетті, ал сөйлеу 75% қатысушылар үшін негізгі мәселе ретінде анықталды. Бағдарламадан кейін 83,3% студент ағылшын тілін қолдануда сенімділіктерінің артқанын хабарлады, ал тьюторлар 76,9% тьютилардың сабақтарға белсенді қатысқанын атап өтті.

Соған қарамастан, тьюторларды тарту мен ұстап тұру, сабақтарға тұрақсыз қатысу, сондай-ақ институционалдық қолдаудың жеткіліксіздігі бағдарламаның тұрақтылығына кедергі келтірді. Тұжырымдар Peer тьюторлығының EMI ортасында тілдік қолдауды қамтамасыз етудің тиімді әдісі екенін дәлелдегенімен, ұзақ мерзімді нәтижелерді жақсарту үшін ресми тьюторларды даярлау, арнайы сабақ өткізу орындары және ынталандыру жүйесі қажет екендігін көрсетеді. Бағдарламаның бағаларға және тілдің ұзақ мерзімді игерілуіне әсерін бағалау үшін қосымша зерттеулер жүргізу ұсынылады.

Қосымша файлдар

Жарияланды

2025-09-30