«МҰҒАЛІМДЕР ТЕК АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ СӨЙЛЕУ КЕРЕК ДЕП ОЙЛАЙМЫН»: ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДЕ  EMI ТИІМДІ ҚОЛДАНУ ҮШІН МҰҒАЛІМДЕРДІҢ КӘСІБИ СИПАТТАРЫ МЕН ТӘЖІРИБЕСІН ЗЕРТТЕУ.

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v67i2.146

Кілт сөздер:

English as a Medium of Instruction (EMI), жоғары білім, мұғалімнің мінездемесі, оқыту тәжірибесі.

Аңдатпа

Бұл зерттеудің мақсаты – Қазақстанның жоғары оқу орындарында ағылшын тілі (EMI) арқылы білім беретін пән мұғалімдерінің кәсіби қасиеттері мен тәжірибесі туралы студенттер мен мұғалімдердің көзқарастарын зерттеу. Лавеллдің «Оқыту- үшін- біліктілігі -жеткілікті» EMI үлгісін бейімдей отырып, зерттеу EMI оқытушыларының және олардың оқыту тәжірибесінің сәйкестігін тексеруге бағытталған. Деректер 1506 оқушы мен 157 мұғалім арасында жүргізілген сауалнамалардан алынған. Негізгі қорытындылар мұғалімдердің өзінің пәнін және ағылшын тілін білуінің маңыздылығын, студенттердің қажеттіліктері мен мәдениетіне сезімталдықты және ағылшын тілінде пән ұғымдарын нақты түсіндіре білуді көрсетеді. Бұл тұжырымдар Қазақстанның жоғары білімінде, сондай-ақ ағылшын тілінде сөйлемейтін басқа контексттерде EMI ​​бағдарламаларын енгізу және жетілдіру үшін, әсіресе білікті EMI оқытушыларының негізгі сипаттамаларын түсіну үшін маңызды әсер етеді. Атап айтқанда, нәтижелер университеттерге ағылшын тілінде оқытылатын білім беру бағдарламаларының мақсаттары мен міндеттеріне тиімді қол жеткізе алатын білікті кадрларды тарту бойынша нақты нұсқаулар мен саясаттарды әзірлеуге көмектеседі деп саналады. Зерттеу сонымен қатар білім беру саласындағы мүдделі тараптардың білікті EMI мұғалімдерінің қажетті атрибуттары туралы хабардарлығын арттырады.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-06-19

Журналдың саны

Бөлім

Статьи