ТІЛДІ ОҚУДА КҮЛТІГІНІҢ РӨЛІ: АУДАНДЫҚ КОМПЕТЕНЦИЯНЫ ҚАЛЫПТАУ ҮШІН ЕФЕКТИВДІ ЖАҚЫНДЫҚТАР

Авторлар

  • Зейнап Сүлейманова English CIS Organisation Автор
  • Виктория Константинова Fatih Sultan Mehmet Vakif University Автор
  • Idriss Garba Musa SDU University Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v66i1.88

Кілт сөздер:

cultural awareness, culture, effective approaches, ICC , intercultural communication, language education, teachers' attitude

Аңдатпа

Бұл мақала тіл оқытуда мəдениеттің маңызды рөлін зерттейді жəне сыныпта мəдениаралық коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға арналған тиімді əдістерді қарастырады.

          Глобализация адамдарды жақындатып, əртүрлі мəдени ортадан шыққан адамдар бір сыныпта оқыған кезде мəдени əртүрлілікті басқару жəне бағалау қабілеті тіл білімінің маңызды құрамдас бөлігіне айналды. Бұл зерттеу мəдениаралық коммуникативтік құзыреттілікті дамытуға арналған түрлі оқыту əдістері мен стратегияларын қарастырады, мысалы, екі немесе одан да көп мəдениеттерді салыстыру, мəдени тұрғыдан шынайы материалдарды енгізу жəне мəдени сезімталдық пен сананы арттыруға бағытталған рефлексивті əрекеттер. Бұл диссертация мəдениеттің тіл оқытуға мəдени білімді енгізудің пайдасы тұрғысынан маңыздылығын көрсетіп, мəдениаралық құзыреттілікті студенттерде дамыту үшін тіл оқытушылары қолданған практикалық тəсілдерді сипаттайды.

          Бұл зерттеу тіл сабақтарына мəдени элементтерді енгізудің түрлі жолдарын мұғалімдердің тəжірибесі мен кəсіби біліктілігі негізінде зерттеуді мақсат етеді. Сонымен қатар, зерттеу тіл үйрену контекстінде мəдениаралық коммуникативтік құзыреттіліктің маңыздылығы мен əсерін студенттердің мəдениаралық құзыреттілік деңгейін бағалау арқылы қарастырады. Зерттеуде осы мақсатқа жету үшін сандық зерттеу əдісі қолданылған. Зерттеу онлайн сауалнама арқылы жүргізілді, сауалнама екі респонденттер тобына бағытталды: мұғалімдер мен студенттер.

Сауалнама мұғалімдердің тіл оқытуда мəдени элементтерді енгізу тəжірибесі мен студенттердің өз мəдениаралық коммуникативтік құзыреттілік деңгейлерін өзін-өзі бағалау нəтижелерін жинақтауға арналған. Бұл зерттеуде сандық əдіс таңдалды, өйткені ол мəдениет, тиімді тəсілдер жəне студенттердің əртүрлі мəдениеттерге қатысты құзыреттілік деңгейі туралы кең ауқымды қатысушылардан статистикалық талдау мен сандық мəліметтер алуға мүмкіндік береді.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-03-15

Журналдың саны

Бөлім

Статьи