Орта мектепте ұшқы сабақ әдісін қолданудың әсері
DOI:
https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v67i2.1276Кілт сөздер:
төңкерілген оқыту, әдістер, мотивация, бейне дәріс, сауалнамаАңдатпа
Көптеген жылдар бойы мектептегі білім беру жүйесі
мұғалімнің оқытушы ретінде дәріс беру әдісімен ғана шектелетін еді. Бірақ біздің қоғамымыздың дамуымен білім беру жүйесінің мақсаттары мен
талаптаары да өзгере бастады. Уақыттың талап етуімен білім бері жүйесіне жоғары деңгейдегі танымдық дағдылар мен ойлау дағдыларын дамытуға ықпал ететін және сол арқылы оқушыларды поссивті қозғалмайтын, мінезқұлықтан қорғайтын оқытудың белсенді әдістері мен иннавацияллық педагогикалық араласулары енгізілмек. Бұл жұмыста мектептегі білім беру
жүйесінде оқытудың төнкерілген әдісін енгізудің орта мектепте математиканы оқитын оқушылардың мотивациясына әсері талданады. Біз
26 орта мектеп оқушыларынан іріктеу эксперименті үшін іріктеуден кейін статистикалық талдау жүргіздік. Экспериментке қатысушылардан 33
сұрақтан тұратын алдын-ала тест пен пост-тестті алып, t- критерий арқылы деректерді талдағаннан кейін біз тоғызыншы сынып оқушыларының
мотивация деңгейі едәуір жоғарылағанын анықтадық. Бұл мақалада төңкерілгнен сыныпта қолданылатын стратегиялар оқушылардың пәнге
деген көзқарасы мен уәжіне оң әсер ететіндігін айқын көрсетеді.