БІЛІМ БЕРУ ДИСКУРСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v65i4.1083Кілт сөздер:
дискурс, білім беру дискурсы, педагогикалық дискурс, оқыту, динамикалық білім беру дискурсы, дамып келе жатқан білім беру дискурсыАңдатпа
Бұл мақалада біз білім беру дискурсының күрделі әлемін зерттейміз, оның жан-жақты табиғаты мен қазіргі білім берудегі шешуші рөлін атап өтеміз. Білім беру дискурсы педагогика, білім беру саясаты,
әлеуметтік-мәдени мәселелер және т.б. тақырыптарды қамтитын білімге қатысты көптеген талқылаулар мен пікірталастарды қамтиды. Психология, әлеуметтану, философия, лингвистика сияқты түрлі пәндерге сүйене отырып, ол қазіргі білім берудің қыр-сырын жан-жақтытүсінуді ұсынады. Мақала білім беру дискурсының практикалық қолданылуың зерттейді,
Сократтық сұраулар мен диалогтық өзара әрекеттесуді қоса алғанда, мазмұнды диалогтардың оқу нәтижелері мен сыни ойлау дағдыларын қалай жақсартатынын көрсететін зерттеу деректері келтірілген. Мақала білім беру дискурсының білім берудің түрлі аспектілеріне әсерін зерттеу үшін аралас зерттеу әдістерін қолданады. Сапалық компонент жаратылыстану біліміндегі диалогтық өзара әрекеттесуді зерттеу сияқты терең жағдайлық зерттеулерді қамтиды. Бұл жағдайлық зерттеулер қатысушылардың
бақылауларын, сұхбаттарын және білім беру дискурсының мазмұнын талдауды қоса алғанда, деректерді жинаудың сапалы әдістерін пайдаланады.