БІР ЖЫНЫСТЫ ЖӘНЕ БІРЛЕСКЕН БІЛІМ БЕРУДІҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖӘНЕ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЕМЕС ӘСЕРІН ТЕКСЕРУ.

Авторлар

  • Марзия Кожа Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v62.i1i968

Кілт сөздер:

академиялық нәтижелер, академиялық емес нәтижелер, жынысы бойынша бөліп оқытытын мектептер, бірлескен мектептер

Аңдатпа

Мектеп қабырғасындағы оқу – адам өміріндегі білім
алудың негізі іргетасы. Демек, оқушыларды білім алуда қолайлы жағдайлармен қамтамасыз етудің маңызы зор. Білім беру саласындағы зерттеулердің көп бөлігі мектептегі оқыту түріне бағытталған. Алайда, мектептегі оқытудың қай түрі жоғары академиялық жетістіктеріге жеткізетіні әлі де белгісіз. Бұл ғылыми мақалада орта білім беру жүйусіндегі зерттелген бірге және жынысы бойынша бөліп оқытудың академиялық сапасымен қоса, әлеуметтік дағдыларының артықшылықтары мен кемшіліктері туралы сөз қозғалады. Кейбір контексттерде оқытудың екі түрі де жақсы академиялық нәтижелер
көрсететінін пайымдайды. Контекстік немесе ұйымдық факторлардың оқыту түріне қалай әсер ететінін түсіну үшін қосымша зерттеулер қажет.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-03-13

Журналдың саны

Бөлім

Статьи