INFLUENCE OF FORMATIVE ASSESSMENT ON STUDENTS’ SELF-EVALUATION IN FOREIGN LANGUAGE LEARNING: THEORETICAL ASPECTS

Авторлар

  • A. Kuatova Автор
  • G. Kassymova Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v53i2.338

Кілт сөздер:

қорытынды баға, қалыптастырушы баға, шағын қорытынды баға, кері байланыс

Аңдатпа

Өткен ғасырдың екінші жартысында пайда болған
«қалыптастырушы бағалау» термині оқушыларды оқуға ынталандырудың тиімді әдістерінің бірі ретінде мұғалімдер мен оқытушылар арасында үлкен қызығушылық тудырды. Алайда, осы уақытқа дейін іс жүзінде қалыптастырушы бағалау тілді үйрену барысын бақылау үшін минижиынтық бағалау нысаны ретінде қолданылады, бұл дұрыс емес. Сонымен қатар, іс жүзінде шет тілін үйрену мен оқытуда формативті бағалауды қабылдау мен қолдануда кейбір түсініспеушіліктер бар. Сондықтан, бұл мақала қалыптастырушы бағалау оқушының шет тілін үйрену процесіне, теориялық тұжырымдар тұрғысынан өзін-өзі бағалау деңгейіне қалай әсер етуі мүмкін екенін теориялық зерттеуге арналған. Бұл сұраққа жауап беру үшін біз келесі зерттеу құралдарын қолдандық: әдебиеттерге шолу, мазмұнды талдау, тәжірибені бақылау.

Жүктеулер

Жарияланды

2020-12-21

Журналдың саны

Бөлім

Статьи