НИГЕРИЯНЫҢ КВАРА ШТАТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕПТЕРДЕ ИСЛАМТАНУ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ӨНІМДІЛІГІНЕ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ҚАНАҒАТТАНБАУШЫЛЫҚТЫҢ ӘСЕРІ

Авторлар

  • Jamiu Abdur-Rafiu University of Ilorin Автор
  • Adisa Issa Usman Alhikmah University, Ilorin, Nigeria Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/31162x65

Кілт сөздер:

Экономика, Білім беру үдерісі, Білім беру тиімділігі, Мұғалім

Аңдатпа

Бұл зерттеу Нигерияның Квара штатында орта мектептерде исламтану пәнінің мұғалімдерінің өнімділігіне экономикалық қанағаттанбаушылықтың әсерін зерттеді. Зерттеуде сипаттамалық survey зерттеу дизайны қолданылды. Зерттеу объектісі ретінде Квара штатындағы барлық исламтану пәнінің мұғалімдері қарастырылды. Зерттеу құралы ретінде «Экономикалық қанағаттанбаушылықтың исламтану пәнін оқытуға әсері (IEDTIS)» атты бейімделген сауалнама қолданылды. Зерттеуде сипаттамалық және индуктивті статистикалық әдістер қолданылды. Респонденттердің демографиялық деректері пайыздық көрсеткішпен талданды, ал барлық гипотезаларды тексеру үшін t-тесті қолданылды. Зерттеу нәтижелері Квара штатындағы орта мектептерде исламтану пәнінің мұғалімдері арасында ер адамдардың пайыздық көрсеткіші әйелдерден жоғары екені анықталды. Сонымен қатар, Квара штатында исламтану пәнінің мұғалімдері экономикалық қиындықтарға қарамастан жағдайды басқаруға қабілетті екендігі көрсетілді. Дегенмен, экономикалық қанағаттанбаушылықтың мұғалімдерге әсері жыныс пен мектеп түріне байланысты айтарлықтай айырмашылыққа ие екені анықталды. Зерттеу нәтижелері бойынша Квара штатында исламтану пәнінің мұғалімдеріне экономикалық қанағаттанбаушылықтың әсер деңгейі орталық деңгейде екендігі айтылды. Зерттеуде үкіметке Квара штатындағы мұғалімдердің қиын экономикалық жағдайын жеңілдету үшін мағыналы ынталандыру шараларын әзірлеу ұсынылды.

Автор өмірбаяны

  • Adisa Issa Usman, Alhikmah University, Ilorin, Nigeria

    USMAN ADISA ISSA is Doctoral student in the Department of Arts and Social Science Education,

    Alhikmah University, Ilorin, Nigeria. His research interest is in the areas of Islamic Studies and Pedagogy

Жүктеулер

Жарияланды

2024-12-31

Журналдың саны

Бөлім

Статьи