НИГЕРИЯНЫҢ КВАРА ШТАТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕПТЕРДЕ ИСЛАМТАНУ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ӨНІМДІЛІГІНЕ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ҚАНАҒАТТАНБАУШЫЛЫҚТЫҢ ӘСЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.47344/31162x65Кілт сөздер:
Экономика, Білім беру үдерісі, Білім беру тиімділігі, МұғалімАңдатпа
Бұл зерттеу Нигерияның Квара штатында орта мектептерде исламтану пәнінің мұғалімдерінің өнімділігіне экономикалық қанағаттанбаушылықтың әсерін зерттеді. Зерттеуде сипаттамалық survey зерттеу дизайны қолданылды. Зерттеу объектісі ретінде Квара штатындағы барлық исламтану пәнінің мұғалімдері қарастырылды. Зерттеу құралы ретінде «Экономикалық қанағаттанбаушылықтың исламтану пәнін оқытуға әсері (IEDTIS)» атты бейімделген сауалнама қолданылды. Зерттеуде сипаттамалық және индуктивті статистикалық әдістер қолданылды. Респонденттердің демографиялық деректері пайыздық көрсеткішпен талданды, ал барлық гипотезаларды тексеру үшін t-тесті қолданылды. Зерттеу нәтижелері Квара штатындағы орта мектептерде исламтану пәнінің мұғалімдері арасында ер адамдардың пайыздық көрсеткіші әйелдерден жоғары екені анықталды. Сонымен қатар, Квара штатында исламтану пәнінің мұғалімдері экономикалық қиындықтарға қарамастан жағдайды басқаруға қабілетті екендігі көрсетілді. Дегенмен, экономикалық қанағаттанбаушылықтың мұғалімдерге әсері жыныс пен мектеп түріне байланысты айтарлықтай айырмашылыққа ие екені анықталды. Зерттеу нәтижелері бойынша Квара штатында исламтану пәнінің мұғалімдеріне экономикалық қанағаттанбаушылықтың әсер деңгейі орталық деңгейде екендігі айтылды. Зерттеуде үкіметке Квара штатындағы мұғалімдердің қиын экономикалық жағдайын жеңілдету үшін мағыналы ынталандыру шараларын әзірлеу ұсынылды.