EMI УНИВЕРСИТЕТІНДЕГІ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІНІҢ ФАКТОРЛАРЫ

Авторлар

  • Жанара Бердыгожина Shakirt school Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v67i2.147

Кілт сөздер:

ағылшын тілінде оқыту, жоғары білім, академиялық жетістік, оқыту тілі, тіл саясаты.

Аңдатпа

Бұл мақалада Қазақстандағы ағылшын тілінде оқыту жүйесін қолданатын жоғары білім беру саласындағы бакалавриат студенттерінің академиялық жетістіктерін болжайтын факторларды зерттеген аралас әдістерді қолданатын зерттеу нәтижелері баяндалған. Ағылшын тілінің оқыту тілі ретінде жедел енгізілуіне қарамастан, оның әсері туралы жан-жақты зерттеулер әлі де жеткіліксіз. Бұл зерттеу орта білімнің ағылшын тілінде болуы EMI университеттеріндегі академиялық жетістіктерге қандай әсер ететінін талқылап, осы олқылықты толтыруды мақсат етеді. Аралас әдіс қолданылып, сандық деректер 97 бакалавриат студентінің сауалнамасы арқылы жиналып, сапалық деректер 7 EMI оқытушысымен жартылай құрылымданған сұхбаттар арқылы алынды. Сандық талдау, әдеттегі ең кіші квадраттар (OLS) әдісімен жүргізілген, академиялық нәтижелерді болжайтын бірнеше факторларды анықтады, олардың арасында ағылшын тілін меңгеру деңгейі, қаржылай көмек алу жағдайы және оқу жылы бар. Айта кетерлігі, ағылшын тілін меңгеру деңгейі жоғары GPA алу үшін маңызды фактор болып шықты, ал қаржылай көмек алатын студенттерде қайта тапсыру ықтималдығы аз болды. Бұл зерттеу EMI тақырыбы бойынша әдебиетке Қазақстан контексінен дәлелдер ұсына отырып, саясат пен практика үшін практикалық ұсынымдар береді, соның ішінде EMI орта мектептерінде оқымаған студенттер үшін мақсатты тілдік дайындық бағдарламаларын ұсынуға болады. Болашақ зерттеулер кең ауқымды және әртүрлі таңдауларды ескеріп, нәтижелердің жалпыға бірдей қолданылуын арттыруы қажет.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-06-19

Журналдың саны

Бөлім

Статьи