ЛОГИКАЛЫҚ НЕГІЗ ЖӘНЕ БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУДЕ CIPP БАҒАЛАУ МОДЕЛІН ҚОЛДАНУ: БАЯНДАУҒА ШОЛУ

Авторлар

  • Arif Widodo Universitas Negeri Yogyakarta Автор
  • Deni Puji Hartono Universitas PGRI Palembang Автор
  • Mulyo Prayitno Universitas Safin Pati Автор
  • Muhammad Rosyid Mahmudi Universitas Dharmas Indonesia Автор
  • Wildan Nuril Ahmad Fauzi Universitas Negeri Yogyakarta Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v68i3.3

Кілт сөздер:

бағалау моделі, CIPP, бастауыш білім

Аңдатпа

Аңдатпа. Бағалау моделі-бұл белгілі бір бағдарламаны, жобаны, саясатты немесе бастаманы жоспарлау, іске асыру және бағалау үшін қолданылатын тәсіл. Бағалау моделі бағалау процесінде қабылданатын қадамдарға, соның ішінде деректерді жинауға, оларды талдауға және нәтижелер туралы есептерді ұсынуға қатысты ұсыныстарды қамтиды. Бағалау моделін дұрыс қолдану бағалаудың жүйелі, объективті және тиімді жүргізілуін қамтамасыз етеді. Бастауыш білім беру саласында әдетте бірнеше бағалау модельдері қолданылады, олардың бірі cippo моделі (Контекст, енгізілген деректер, процесс, өнім және нәтижелер). Мәтінмәндік бағалау белгілі бір ортадағы қажеттіліктерді, мәселелерді, активтерді және мүмкіндіктерді бағалау үшін қолданылады. Бастапқы деректерді бағалау өзгерістерге ықпал ету үшін қандай бағдарламалық тәсілдерді қолдануға болатындығын анықтауға бағытталған. Процесті бағалау жоспардың орындалуын және процестің тиісті құжаттамасын ағымдағы зерттеуді қамтиды. Өнімді бағалау бағдарламаны жалғастыру керек пе, жоқ па, соны анықтай алатын бағдарлама нәтижелерін өлшеу, түсіндіру және бағалау үшін қолданылады. Нәтижелерді бағалау-бұл белгілі бір бағдарламаның, жобаның, әрекеттің немесе әрекеттің соңғы нәтижелерін бағалау процесі. CIPPO моделін пайдалану кезінде бірнеше маңызды аспектілерді ескеру қажет, соның ішінде: мақсаттар мен міндеттерді нақты анықтау, мүдделі тараптарды тарту, енгізілген деректерді есепке алу, процестерді бақылау, деректерді мұқият жинау, шешім қабылдау үшін деректерді пайдалану, әсерді бағалау (түпкілікті нәтижелер), үнемі жетілдіруге ұмтылу және ашықтық пен коммуникацияны қамтамасыз ету.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-09-30

Журналдың саны

Бөлім

Статьи