МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДА ОҚУ МОТИВАЦИЯСЫНА STEM ОҚЫТУДЫҢ ӘСЕРІ

Авторлар

  • Назым Нұрымова SDU University Автор
  • Гүлжан Құдіретбай SDU University Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v67i2.1285

Кілт сөздер:

Motivation, STEM education

Аңдатпа

Бұл зерттеу Алматыдағы Назарбаев Зияткерлік
мектебінің 8-сынып оқушылары арасында STEM (ғылым, технология, инженерия және математика) білімінің математиканы оқуға деген мотивацияға әсерін зерттеді. Зерттеудің мақсаты - STEM білім беру әдістерінің ішкі құндылық, өзін-өзі реттеу, өзін-өзі сенімділік, пайдалылық құндылығы, жетістік құндылығы және тестке деген қауіп-қатер сияқты мотивациялық факторларға қалай әсер ететінін анықтау болды. Зерттеуге дәстүрлі оқыту әдістерін қолданатын бақылау тобы және STEM әдістерімен айналысатын эксперименталдық топ болып бөлінген 52 қатысушы қатысты. Ғылыми мотивация сауалнамасынан (SMQ) бейімделген математикалық мотивация сауалнамасы (MMQ) экспериментке дейінгі және кейінгі деректерді жинау үшін пайдаланылды. Жұптық үлгідегі T-тесттері мен сипаттамалық статистика нәтижелері эксперименттік топтағы студенттердің мотивация деңгейінің айтарлықтай жоғарылағанын көрсетті, бұл STEM білім берудің математиканы оқу мотивациясын арттыруда тиімді екенін көрсетті. Бұл зерттеу математика бағдарламаларына STEM білім беру тәсілдерін енгізу арқылы қызығушылық пен мотивацияны арттыратын оқу ортасын құрудың
маңыздылығын атап өтеді. Бұл табылғандар математика білімін жақсарту және орта мектеп оқушылары арасында STEM салаларына деген
қызығушылықты насихаттауға бағытталған оқытушылар, оқу бағдарламасын жобалаушылар және саясаткерлер үшін маңызды, білім беру мотивациясына қатысты бар зерттеулерге үлес қосады.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-06-19

Журналдың саны

Бөлім

Статьи