ИНДОНЕЗИЯНЫҢ ШАЛҒАЙ АЙМАҚТАРЫНДАҒЫ БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ОҢ ТӘРТІПТІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ТӘЖІРИБЕСІ: АДАМГЕРШІЛІК ПЕН МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚҚА ТӘРБИЕЛЕУДІҢ САЛДАРЫ
DOI:
https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v67i2.1282Кілт сөздер:
Позитивті ТәртіпАңдатпа
Бұл зерттеу Папуаның Оңтүстік-Батысындағы болашақ бастауыш сынып мұғалімдері үшін оң тәртіпті оқыту мен инклюзивті білім берудің салдарын зерттейді, адамгершілік пен мінез-құлық тәрбиесін дамытуға, сондай-ақ қолайлы оқу ортасын құруға бағытталған. Қатысушылар саны-5 тренері бар 30 студент/оқытушыға үміткер. Осы тренинг арқылы болашақ мұғалімдер инклюзивтілік туралы түсініктерін арттыра алады, сыныпты басқарудың белсенді стратегияларын қабылдай алады және инклюзивті оқыту дағдыларын дамыта алады. Нәтижесінде олар студенттер арасында адамгершілік құндылықтар мен берік мінезді насихаттайтын қауіпсіз және қолдау көрсететін оқу ортасын құра алады. Бұл зерттеудің салдары болашақ мұғалімдердің инклюзивті білім берудегі және оқушылардың мінезін нығайтудағы, әсіресе Папуаның ОңтүстікБатысындағы ерекше мәдени және экологиялық контекстегі рөлі туралы
оптимистік түсінік береді.