ФИЗИКА ПӘНІН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНЕ БЕЙНЕМАТЕРИАЛДАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ӘСЕРІ

Авторлар

  • Назарали Айтжанов SDU University Автор
  • Али Сапабек L.N. Gumilyov Eurasian National University Автор
  • Жантилек Хумархан Ualikhanov University Автор
  • Алмас Шаяхмет Автор
  • Самат Максутов SDU University Автор
  • Зейін Онгаров SDU University Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v67i2.1206

Кілт сөздер:

teaching methods, video materials, student learning outcomes, instructional strategies, educational effectiveness, student perceptions, classroom engagement, questionnaire survey, innovative pedagogy

Аңдатпа

Бұл зерттеу оқушылардың оқу нәтижелерін жақсартуда, әсіресе физика білімі контекстінде бейне материалдарды пайдалана отырып, оқыту әдістерінің тиімділігін зерттеуге бағытталған.
Студенттердің жаңа тақырыптар мен физика пәнін түсінудегі қиындықтарын мойындай отырып, біз тиімді оқуға кедергі келтіретін кедергілерді анықтауға тырыстық. Қолданыстағы зерттеулер мен
әдістемелерге сүйене отырып, біз оқушылардың түсінуін жеңілдету үшін бейнеге негізделген оқытудың жарамдылығы мен тиімділігін бағалауға арналған сынақтар жүргіздік. Сонымен қатар, біз студенттердің қолданылатын оқыту әдістері туралы түсініктерін бағалау үшін сауалнама жүргіздік. Сауалнама нұсқаулық тәсілінің болжамды тиімділігін анықтауға бағытталған 20 нақты сұраудан тұрды. Зерттеуге Ұлытау облысындағы "№3" Білім инновация "Мектеп-Интернатының" қырық екі оқушысы қатысты. Жиналған деректерді талдау арқылы біз оқушылардың пәнге деген көзқарасының айтарлықтай өзгеруін, физика ұғымдарын түсінудің жақсарғанын және сыныптағы іс-шараларға қатысудың артқанын байқадық. Бұл зерттеу оқытудың инновациялық әдістемелері және олардың оқушылардың оқу нәтижелеріне, әсіресе физикалық білім беру саласына әсері туралы үздіксіз дискурстың дамуына ықпал етеді. Нәтижелер оқыту стратегияларын оңтайландыруға және оқушылар үшін қолайлы оқу ортасын құруға ұмтылатын оқытушылар үшін құнды ақпарат береді.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-06-19

Журналдың саны

Бөлім

Статьи