ГИБРИДТІ ОҚЫТУДЫҢ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕР КОНТЕКСТІНДЕГІ ШЕТ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҮЛГЕРІМІНЕ ӘСЕРІ. ӘДЕБИЕТКЕ ШОЛУ

Авторлар

  • Дана Дюскалиева Kursant Bilim Group Автор
  • Гульнара Касымова SDU University Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v66i1.1201

Кілт сөздер:

гибридті оқыту, аралас оқыту, технология, шет тіліндегі білім, автономия, тілді меңгеру, мотивация

Аңдатпа

Қазіргі цифрлық тіл білімінде онлайн оқыту мен бетпе-бет оқытуды біріктіретін гибридті әдістер білім берудің маңызды форматынаайналуда. Осы салада жүргізілген зерттеулердің нәтижелері технология мен икемді оқу ресурстарын пайдалану арқылы тіл үйренуге ықпал ету үшін гибридті білім берудің әлеуетін көрсетеді. Мақаланың мақсаты-алдыңғы зерттеулерді талдау және гибридті білім беру студенттердің әртүрлі тілдік дағдыларды игерудегі академиялық жетістіктеріне, олардың мотивациясы мен автономиясына қалай әсер ететіні н зерттеу. Ағымдағы шолумұғалімдердің гибридті білім берудің шет тілдерін үйрену мен оқытудағы рөлі мен әсерін түсінуін тереңдетеді. 

Жүктеулер

Жарияланды

2024-03-15

Журналдың саны

Бөлім

Статьи