ГИБРИДТІ ОҚЫТУДЫҢ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕР КОНТЕКСТІНДЕГІ ШЕТ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҮЛГЕРІМІНЕ ӘСЕРІ. ӘДЕБИЕТКЕ ШОЛУ
DOI:
https://doi.org/10.47344/sdu20bulletin.v66i1.1201Кілт сөздер:
гибридті оқыту, аралас оқыту, технология, шет тіліндегі білім, автономия, тілді меңгеру, мотивацияАңдатпа
Қазіргі цифрлық тіл білімінде онлайн оқыту мен бетпе-бет оқытуды біріктіретін гибридті әдістер білім берудің маңызды форматынаайналуда. Осы салада жүргізілген зерттеулердің нәтижелері технология мен икемді оқу ресурстарын пайдалану арқылы тіл үйренуге ықпал ету үшін гибридті білім берудің әлеуетін көрсетеді. Мақаланың мақсаты-алдыңғы зерттеулерді талдау және гибридті білім беру студенттердің әртүрлі тілдік дағдыларды игерудегі академиялық жетістіктеріне, олардың мотивациясы мен автономиясына қалай әсер ететіні н зерттеу. Ағымдағы шолумұғалімдердің гибридті білім берудің шет тілдерін үйрену мен оқытудағы рөлі мен әсерін түсінуін тереңдетеді.